دسته بندی نشده

بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت

طی این مراسم آقای دکتر رحمانی ضمن بازدید از شرکت امرسان به ارائه گزارش از فعالیت های این شرکت در حوزه تولید و صادرات به صورت زنده و از طریق ویدئو کنفرانس به حضور ریاست محترم جمهور نمودند. سپس دستور افتتاح این خط تولید توسط جناب آقای دکتر روحانی صادر گردید .

در طی این مراسم جناب آقای دکتر فتاحی به عنوان موسس رئیس هیئت مدیره امرسان طی سخنانی به بیان نحوه شروع و راه اندازی امرسان ، اهداف و چشم انداز های آینده آن پرداختند .

ایشان در ادامه سخن اعلام داشتند که امرسان از ۱۳۶۴ با تولید ۱۰ محصول کار خود را شروع کرد و بعد از رشد و بلوغ سازمان در سال ۱۳۶۸ تولید خود را به روزانه ۱۸۰۰ دستگاه محصول اضافه نمود که سهم به سزایی در فروش داخل را در دست داشت . در همان فضا تصمیم گرفته شد که به کمک وزارت صنعت و معدن طرح تولید وتوسعه را انجام دهد و از کارخانه قبلی به کارخانه با زیر ساخت جدید که اکنون در آن حضور دارد نقل مکان کند. طرح کنونی شامل ۱۵۰۰۰۰ هزار متر مربع زمین است که ۶۰۰۰۰ هزار متر آن زیربنا بوده و در این زیر بنا ۳ خط مونتاژ و جود دارد که هر یک ظرفیت تولید ۸۰۰ دستگاه محصول در روز را دارا می باشد.

آقای دکتر فتاحی ضمن اشاره به محصولات هوشمند در صنعت لوازم خانگی، امرسان را اولین تولید کننده ایرانی این محصولات در داخل کشور معرفی نمودند .
امرسان در جهت افزایش صادرات و رسیدن به چشم انداز خود تا سال ۱۴۰۴ به عنوان رتبه اول صادرات در حوزه لوازم خانگی در منطقه اقدام نموده که خود نشان از قابلیت و توانایی نیرو های متخصص ایرانی در حوزه تولیددارد که توانسته اند با تفکر و پشتکار خود نسبت به بکار گیری تجهیزات روز دنیا درتولید لوازم خانگی اقدام نمایند .