دستورالعمل های نصب و تعمیر محصولات ​​

دستور العمل های نصب و تعمیر محصولات

  1. ابلاغ برای نصب به نماینده از سوی مرکز تماس امرسان به روش‌های پورتال وب، پیامکی و در شرایط خاص تماس مستقیم تلفنی انجام می‌پذیرد.
  2. نماینده می بایست تاریخ و زمان مراجعه خود و یا پرسنل زیر مجموعه خود را با مصرف کننده هماهنگ نماید.
  3. پوشیدن لباس مناسبو تمیز (ترجیحا لباس فرم سرویسکاری) طوری که لباس پارگی نداشته یا در حین نشست و برخواست قسمتهایی از بدن مثل باسن، شکم و یا سر سینه مشخص نگردد.
  4. آراستگی و آرایش مناسب مو و صورت، خوشبو کردن بدن، استفاده از جوراب سالم و تمیز باید رعایت گردد.
  5. همراه داشتن ابزار آلات مورد نیاز در قالب یک کیف سرویس مناسب باید رعایت گردد.
  6. به همراه داشتن کارت شناسایی در زمان ورود به منزل مشتری الزامی است.
  7. در مکالمات خود با مشتری سعی کنید واضح و شمرده و قابل فهم صحبت نمایید و ترجیحا از به کار بردن عبارات فنی پرهیز کنید.
  8. پس از باز کردن محصول از کارتن دقیقا وضعیت ظاهری بدنه و متعلقات محصول را چک نمایید و صحت بدنه و سایر متعلقات را به رویت مصرف کننده برسانید.
  9. دقت نمایید قطعات داخلی بدون کسری و هر گونه ایراد ظاهری باشد و این موضوع به رویت مشتری رسانده شود.
  10. اگر با ایراد ظاهری از جمله ضربه خوردگی در قسمتهایی از بدنه و درب مواجه شدید، مراتب را ضمن توجه به وضعیت کارتن در همان نقاط طی یک گزارش فنی به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید تا در رابطه با آن تصمیم گیری شود.
  11. اگر ایراد ذکر شده در بدنه و ناچیز باشد، طی موافقت مصرف کننده و انصراف از پیگیری آن می توانید محصول را نصب و موافقت مصرف کننده با این موضوع را در برگه نصب قید کرده و به تایید ایشان برسانید.
  12. اگر ایراد در قسمت دربها باشد نیز می توانید با مشتری مذاکره، محصول را نصب نموده و ضمن ارائه گزارش به شرکت درب جدید درخواست کرده و به صورت رایگان برای ایشان نصب نمایید.
  13. قبل از نصب محصول شما به عنوان یک کارشناس ضمن بررسی شرایط محیطی می توانید مشاوره لازم را در انتخاب محل مناسب نصب محصول ارائه نمایید.
  14. دقت نمایید ترجیحا محصول در کنار لوازم گرمایشی مثل آبگرمکن، اجاق گاز، بخاری، شوفاژ و …نصب نگردد.
  15. دقت نمایید ترجیحا محصول در کنار شیر آب، ظرفشویی و محیطهای مرطوب قرار نگیرد.
  16. دقت نمایید ترجیحا پریز برق دارای ارت بوده و در پشت محصول قرار نگیرد تا دسترسی به آن به راحتی میسر گردد.
  17. محصول را در محل مناسب خود تراز کرده و برای مصرف کننده توضیح دهید که تراز بودن محصول می تواند در افزایش طول عمر کمپرسور، کاهش صدای اضافه همچنین باز و بسته شدن ملایم درب  تاثیر به سزایی داشته باشد.
  18. دقت نمایید محصول در محلی مسطح و سفت با شیب ملایم ۵ درجه به سمت پشت به کمک پیچهای پایه تنظیم گردد.
  19. دقت نمایید رعایت فاصله از طرفین انجام شود بدین ترتیب که از طرفین ۲۵ سانتی متر و به جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به درب در حین باز شدن ترجیحا از سمت دیواره ای که درب  به آن سو باز می شود ۵۵ سانتی متر فاصله را رعایت نموده و در غیر اینصورت از ضربه گیر جهت دفع ضربه و آسیب احتمالی به درب استفاده نمایید.
  20. در رابطه با نظافت قبل از استفاده از محصول نیز می توانید نکات خود را از جمله شستشو با جوش شیرین و … برای از بین بردن بوی نامطبوع و ضد عفونی شدن فضای داخلی بدنه به مشتری ارائه نمایید.برای این کار می توانند دو قاشق جوش شیرین را در ۲۵۰ سی سی آب گرم مخلوط کرده و به کمک یک تکه اسفنج سطوح داخلی را شستشو نمایند.سپس با یک دستمال مرطوب سطوح را مجددا تمیز نمایند. جوش شیرین همچنین در گند زدایی و خوشبو کردن محیط داخل محصول موثر است.
  21. دقت نمایید پس از صرف زمان حدود ۴ ساعت پس از حمل و نقل می توانید محصول را نصب نمایید .
  22. محصول را به برق زده و راهنمایی لازم در خصوص روشن و خاموش کردن، تنظیم درجه و یا هر نکته ای که فکر می کنید مورد نیاز مشتری می باشد را ارائه نمایید.(می توانید برای ارائه توضیحات تکمیلی از مصرف کننده بخواهید به مندرجات دفترچه راهنمای محصول مراجعه نماید)
  23. از جمله مواردی که باید حتما توضیح داده شود چیدمان درست مواد غذایی است که ترجیحا در ظروف دردار صورت گیرد، به دیواره محصول نچسبد تا راه گردش ها و عبور قطرات حاصل از تعرق را نبندد، جلوی دریچه ورود و خروج هوای سرد در محصولات نوفراست قرار نگیرد.
  24. دقت نمایید محصول را به یک پریز مجزای دارای ارت نصب کرده و اگر نوسان برقی در منطقه وجود دارد از ترانس های کنترل ولتاژ حتما استفاده گردد.
  25. دقت نمایید پس از روشن شدن کمپرسور شما باید با  لمس لوله های سیکل تبرید (اواپراتور، ساکشن، کندانسور) به گردش صحیح گاز پی برده و از سلامت محصول اطمینان حاصل نمایید.
  26. برای مصرف کننده توضیح دهید که تا ۴ ساعت پس از نصب، مواد غذایی را در محصول قرار دهند تا سرمای محیط به حد مطلوبی رسیده باشد.
  27. پس از طی مراحل نصب اطلاعات مندرج در برگه نصب را تکمیل کرده و ضمن مهر و امضا و درج کد نمایندگی یک نسخه را تحویل مصرف کننده داده و برگه دوم را تحویل می گیرید.
  28. با مصرف کننده مذاکره و به ایشان اطمینان بدهید که در صورت بروز ایراد احتمالی می توانند موضوع را با مرکز تماس امرسان به شماره ۱۶۳۹ مطرح نمایند.
  29. شما نماینده محترم می توانید ضمن ورود به پورتال وب خدمات پس از فروش فاکتور نصب خود را ثبت و ضمن بستن کاری که از سوی مرکز تماس امرسان به شما ارجاع شده آن را بایگانی نمایید.(برای اخذ اطلاعات بیشتر به راهنمای پورتال وب مراجعه فرمایید.
  30. با بایگانی شدن کار، فاکتور شما به شرکت رسیده و ضمن استعلام، اجرت لازم برای نصب محصول مورد نظر به شما تعلق می گیرد.
  31. دقت نمایید که سرعت عمل، شیوه برخورد، آموزش مناسب می تواند در هزینه ای که بابت نصب شامل حال شما می گردد موثر باشد.
سبد خرید